PENTADBIR AGENSI
- Memantau status kemajuan projek/ program/ aktiviti yang telah direkodkan oleh pengguna di dalam sistem e-MYInd;
- Memastikan pengemaskinian dan penambahbaikan kandungan maklumat projek/ program/ aktiviti di dalam sistem e-MYInd mengikut jangka masa yang telah ditetapkan iaitu:
- Merekod maklumat projek/program/aktiviti – MAC/APRIL
- Mengemaskini Maklumat projek/program/aktiviti – NOVEMBER
- Memastikan maklumat projek/ program/ aktiviti yang dibekalkan di dalam sistem e-MYInd adalah sahih dan telah diperakukan di peringkat kementerian/jabatan/agensi yang diwakili;
- Menghantar maklumat projek/ program/ aktiviti yang telah direkodkan oleh pengguna/ pentadbir agensi kepada pegawai pelulus;
- Menyelaras peranan Pengguna dan Pegawai Pelulus di peringkat kementerian/ jabatan/ agensi yang diwakili ke dalam sistem e-MYInd;
- Memaklumkan kepada sekretariat e-MYInd sekiranya berlaku pertukaran ahli Focal Point di peringkat kementerian/ jabatan/ agensi yang diwakili.
- Malaksanakan arahan berkaitan tugasan dari semasa ke semasa